Wohoo äntligen hemma från skolan!!

2010-04-29, 22:15:46 / Kategori: Allmänt
Heey Sunshine's!
Nu är jag äntligen hemma från skolan vilket känns helt underbart. Skulle egentligen ha träffat Tina men har inte hunnit att göra det för min morbror är nu framme hemma hos oss också. Han har kommit ända hit från Polen för att hälsa på oss och stannar här i ungefär 3 veckor. Det var en ganska lång resa, min morbror fick ta Stena Line båten till Sverige(Karlskrona) från Polen. Det tog flera timmar för honom att åka ända hit till Göteborg, så han är väldigt trött vilket man förstår. Nu sitter jag här och pluggar lite matte och äter jättegod choklad som min morbror hämtat med sig från Polen. Efteråt tar jag och sover ett par timmar, det behöver jag verkligen!

Puss på er så länge!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?