Jul på Liseberg♥

2010-12-19, 02:39:39 / Kategori: Allmänt
19/12-10
Hann inte uppdatera igår för jag hade inte så mycket tid men det var en fin dag!
Mötte bästavän tina igår på Frölunda Torg runt 6 tiden på kvällen och sedan åkte vi till Liseberg vilket vi hade bestämt, det är helt underbart med jul på Liseberg. Det var så mysigt att gå där omkring all julbelysning & alla lampor, det var så fint! Man fick verkligen julkänslan, vi gick runt å kollade alla julmarknader och sådant. Senare gick vi till Burgerking och åt *mums* och där efter var det bara att gå ut å ta en massa fina kort, provsmaka alla deras godbitar i bodarna och promenera omkring bland jul musiken och medan det snöade vilket var jätte mysigt:D. Vi ska nog dit i veckan igen tänkte vi, innan julafton. Nästa gång blir det nog åka attraktioner, fika, titta på isshower, kolla butiker och mycket mer vilket kommer bli roligt. Liseberg börjar bli en slags tradition så detta måste verkligen göras om varje år hehe! Senare på kvällen ringde en kompis till tina så vi skulle ha gått på en fest men det blev aldrig av vilket var lite synd men båda åkte hemåt istället. När jag kom hem runt 10 tiden satte jag på mig riktigt varma kläder och sedan gick jag, min granne och hennes son Loncho ut för han ville så gärna åka pulka haha. Det var en riktigt härlig kväll med mycket skratt, åkte pulka med honom och det blev ju verkligen lyckat när jag åkte ner för en backe och kände hur jag flög över ett is gupp HAHAHA xD..aj det gjorde verkligen ont! Men jaja man lever bara en gång så det var bara att passa på njuta av julen och snön:D. Vi var ute i ungefär 2 timmar, tog en massa kort och där efter gick vi hemåt för klockan blev 12 och vi började bli isbitar. När jag kom hem var mina ytterkläder helt snöiga och blöda så det var härligt att bara hänga av sig allt, hoppa i sina mjukisar och dricka varmt te framför TVn hihi. Det blev en riktigt lyckad dag med en massa äventyr haha!









(Kommer även mer bilder sen)

Här bjuder jag på några några härliga bilder från igår:


Yeaah


:)


Mysigt med snö


Haha typ ett rop på hjälp när jag ramlade på isbacken ! xD


Tummen upp !:D


Kraaam !


Snögubbarna hahaha

(Lägger in Lisebergs bilderna senare idag)







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?