Snart nyår♥

2010-12-31, 01:00:29 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett bra tag mina söta men datorn har varit ur funktion igen, måste snart ta och byta ut den om garantin fortfarande gäller...annars köpa en ny haha. Julen har i alla fall varit fin, firade julen både hos farmor & farfar med pappa och familjen men också hemma med älskade mami såklart♥. Vi fick massa gäster hemma med och det var en underbar julafton!
Fick det jag önskade mig yaay, fick pengar, kläder, parfymer, badprodukter, min älskade locktång och en massa bra hårprodukter m.m.
Annars har det inte hänt så mycket denna veckan förutom att jag har solat och shoppat inför nyår !:D
Men har också varit sjuk vilket har varit trist men men haha, typiskt vintern. Hade planerat lite inför nyår, min bästavän Tina skulle ha kommit hem till mig och vi skulle fira nyår tillsammans med några vänner. Tyvärr så kan hon inte komma vilket är lite synd men men får försöka lösa det hehe. Just nu sket planerna sig lite gran men jag hoppas verkligen att nyår blir bra:/. Först ska jag fira med familjen och vi ska få gäster men efter 12 hoppas jag att det händer något roligt, vill ju verkligen fira det nya året ordentligt.
LÄNGTAAR VERKLIGEN TILL NYÅR!!!

Ni missade väl inte gårdagens Victorias Secret Fashion Show 2010 som gick på Tv3?! Tyckte faktiskt att årets modeller var snygga i alla fall de flesta och riktigt snygga underkläder, vad tyckte ni?

Nu ska jag i alla fall kolla på TV tills jag somnar mina underbara läsare, måste få så mycket sömn som möjligt inför morgon dagen hihi men ni får ha en fortsatt trevlig kväll/natt! Natti natti♥
(Lägger upp bilder på julklapparna och från julafton senare idag)










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?