Home Sweet Home,Yeah♥

2010-06-20, 21:31:42 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma i gbg igen, kom hem för en stund sen. När jag åkte från Orust i morse så körde pappa mig till stan och släppte av mig där för jag skulle möta mamma. Efter det åkte jag och mamii till polska klubben för att vi skulle rösta på vilken polsk president som vi tycker borde vinna i år. Såklart skulle vi rösta på Jarosław Kaczyński. Som många utav er säkert hört så omkom Jarosławs tvilling bror Lech Kaczyński i en flygolycka den 10/4-10 i Smolensk i Ryssland. Lech Kaczyński var vår president innan han omkom, det som hände kommer jag aldrig att glömma. Kunde inte tro mina ögon, var helt chockad när detta hände att jag grät hur länge som helst. Han var vår bästa president ever!
När jag och mamma i alla fall kom fram till polska klubben så var det dags att börja rösta, men det blev nåt fel när mamma och min moster skickade in mail så dem stod inte med på listan utav alla dem som ska rösta. Alltså fick dem inte rösta, mamma blev jätte arg verkligen vilket jag kan förstå. Det betyder verkligen mycket för oss attJarosław Kaczyński blir president, och alla röster räknas ju! Där efter åkte vi hem, När vi kom hem slängde jag mig på sängen var ju så otroligt trött efter den långa dagen. En stund efter åt jag och mamma en god middag, efter det kollade vi på TV hela kvällen.

♥Nu ska jag sova är så trött men ni får ha en trevlig kväll alla♥






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?