Precis ätit thai wok med mamii muums♥

2010-06-22, 18:51:39 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag med laptopen i knät, bloggar, kollar facebook och äter godis. Kom hem från skolan ungefär runt 16.30, var helt utmattad när jag kom hem. Jag blev klar med en utav filmerna i skolan men har fortfarande 2 grejer kvar ush, men..men blir nog klar med allt imorgon. När jag kom hem slängde mig på soffan och tog så klart tag i min laptop det första jag gjorde! Efter en stund kom mamma hem efter ha varit å handlat, naw mamii köpte med sig Thai Wok muums. Maten var redan klar när mamii hämtade den så vi åt direkt, var vrål hungrig. Skulle ha åkt hem till tina efteråt men är så himla trött och vädret är inte alls fint, det är helt grått ute. Vi bestämde oss för att hitta på något imorgon istället, hoppas det blir bra väder för då kan vi vara ute. Jag undrar vad jag ska hitta på nu hm.. kanske ladda ner nån film? Vi får se hehe! Ni får ha en trevlig tisdagskväll allihopa, skriver senare om jag hinner♥


Puss Puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?