En härlig sommardag!♥

2010-06-18, 19:47:06 / Kategori: Allmänt

Hellooow Babe's!


Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera, men har haft så mycket plugg osv. Det har varit en jobbig vecka det här, alla fick sitt sommarlov förra veckan medan Cybergymnasiet var tvungna att gå en hel vecka till typiskt! Dem har ett helt annat system.
Idag var det äntligen skolavslutning, nu är SOMMARLOV!! Yuppiii
Gick inte på skolavslutningen för jag sov istället, fick bra sömn i alla fall, den var ändå så inte viktig.
Cybergymnasiet kommer ha 3 kompletterings-dagar nästa vecka som jag verkligen måste gå på. Har ett reklam prov som måste göras, och några saker i median som måste göras klart. Efter det blir jag helt fri, ja ni förstår hehe.
Idag skulle jag åkt med pappa till vårt sommarhus i Orust, hade packat färdigt och allt. Blev lite besviken för han ringde mig inte. Pappa sa att om det skulle bli fint väder idag så skulle vi åka, det är verkligen super väder idag men han ringer mig nog imorgon och då åker vi såna fall. Eftersom klockan blev 4 så orkade jag inte vänta tills pappa skulle ringa så jag och mamma gick ner till frölunda torg. Vi gick runt i affärer och jag såg ett jätte fint halsband i affären new yorker. Naw mamma var så söt och köpte den till mig. Senare gick vi in till din sko och mamma såg ett par jätte fin sommar skor(balerina), så hon köpte dem till sig själv. Efter det gick vi till ett café där jag åt min favorit köttfärspaj och mamma beställde sig bakpotatis med räkor och sallad, Yummii!!
Vi åt så mycket att vi knappt kunde röra oss Hahaha. Efter det gick vi och handla mat, sen hem.




Halsband: New Yorker 35:-









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?