1-0 Till Chile,bra jobbat!!♥

2010-06-21, 18:10:39 / Kategori: Allmänt

Heeey Sunshine's

Idag har jag inte gjort mer än bara legat i sängen och tagit det lugnt hela dagen. Det är jätte varmt ute, fast orkar inte röra mig idag. Måste ändå så plugga senare för jag ska göra ett prov i skolan imorgon. Det är bara 2 dagar kvar på kompletterings dagarna i skolan nu, måste verkligen utnyttja dem nu så jag hinner göra klart det jag behöver, då blir jag lugn!
Just nu gör jag inte så mycket. Kollade nyss på Chile och Schweiz matchen(fotboll) och det står 1-0 till Chile, bra jobbat!!♥
Nu snart måste jag tyvärr börja plugga men skriver säkert senare, hoppas ni får en härligt dag ute i det varma vädret everyone!


Puss Puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?