Vart ute med båten hela kvällen lång!♥

2010-06-19, 23:36:16 / Kategori: Allmänt
Idag har det vart en rolig dag, när vi kom fram till Edskultshall(i Orust) så tog vi det bara lugnt hemma. Vi satt och kollade på TV sen åt vi middag hela familjen. Efter åkte jag med pappa och mina 2 kusiner och tankade vår båt i Mollösund. Vi var där en stund och åt glass muums! Sen åkte vi tillbaka in mot Halla(Edskultshall) och jag följde med kusinerna för dem skulle bada. Jag skulle också ha gjort det men det var för kallt ush haha så jag satt på berget, lyssnade på musik och kollade på. Senare på kvällen åkte jag och pappa ut med båten igen, vi var ute i flera timmar. Vi körde runt Lyröl och jag fick styra båten nästan hela tiden, jag kan faktiskt det jättebra
Jag tog en massa fina bilder med min kamera på solnedgången och annat fint. Sist men inte minst åkte vi en runda  till Helleviksstrand, efter det åkte vi hem igen till huset.
Just nu sitter jag här med familjen och kollar på TV, bara tar det lugnt och äter kvällsmat. Äter mackor med räksallad, en risifrutti och dricker mjölk, nyttigt! Det är så mysigt att kolla ut från vårt fönster, man ser havet vilket är så himla underbart. Havet ligger bara 15 meter här ifrån, så det är här härligt. Om en stund ska jag gå lägga mig och kolla på nån film på datorn, vi får se vilken det blir. Där efter ska jag sova så jag blir pigg imorgon. Nu får ha en jätte trevlig kväll allesammans♥!

Vårt sommarhus


(det gula huset)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?