Mors Dag♥

2010-05-30, 17:59:22 / Kategori: Allmänt
ÅÅH blev så sur nu, jag skrev nyss allting jag gjort sen så hackade webben(firefox) helt plötsligt så jag fick stänga ner hela sk*ten och allt gick bort haha:/. Använd Google Chrome webbläsare, den är mycket bättre jag lovar er! Den är mycket snabbare än firefox och internet explorer. Annars just nu gör jag inte så mycket, kollar på tv och bloggar såklart! Idag är det ju mors-dag med, köpte en jättefin blombukett till mamii men hann inte köpa present.  Imorgon ska jag i alla fall köpa en jättefin handväska till mamma, hon kommer bli jätteglad! Nä nu ska jag äta en jättegod middag, min mage kurrar haha. Skriver senare, ni får ha det så trevligt sålänge!


Puss Puss


Det är en jättebra webbläsare!










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?