Nu är jag nöjd!<3

2010-05-28, 23:55:22 / Kategori: Allmänt
Det är jag verkligen. När jag var och handlade med mamma så gick vi till H&M och jag köpte mig SYOSS schampo & balsam, jag valde color protect för färgat hår men det finns olika beroende på hårtyp och om man har färgat håret eller inte. Hörde att dem är jätte bra verkligen! Det sägs att dem stärker håret, ger volym,gör även håret mer mjukt och glansigt. Många av mina vänner som testat SYOSS hårprodukter säger att dem är väldigt nöjda. Ska testa dem senare på kvällen så får jag se resultatet, vilket jag tror kommer bli bra.
1. SYOSS Schampo: 69:-
2. SYOSS Conditioner(Balsam): 69:-
Nu är jag i alla hemma igen, kom hem klockan 9 redan efter ha varit med tina. Vi åkte för att kolla på Hammarkulls-karnevalen men när vi kom dit var det inte alls många där till skillnad med förra året. Det var ganska tomt faktiskt, vi tog en runda och kollade läget. Sen åkte vi till stan och gick runt lite i affärer, där efter åt vi i McDonald's Yumiii! Efter det ville vi gå på bio HAHA, så vi åkte till bergakungen och kollade om dem hade nån bra film vi kunde kolla på, men alla filmer hade redan börjat. Dem andra efter börjar för sent, så vi åkte till bio palatset och kollade, men där var det samma sak. Vi bestämde oss till slut att åka hem till tina och ta det lugnt bara, vi var båda ändå så jätte trötta. När vi var hos tina hjälpte jag henne lite med blogg å så, sen ringde tinas pappa och sa att han är i liseberg, så jag åkte tina började röra oss till hållplatsen för att vi skulle hinna med vagnen. När vi kom fram till stan så tog jag 1:ans vagn hem och tina åkte vidare till korsvägen för att möta familjen vid liseberg. Det blev en lyckad och rolig dag även om det var lite regnigt ute, solen kom ju fram sen yeyy.
Just nu kollar jag på TV, men snart ska jag gå duscha. Efter det ska jag ladda ner nån bra film, funderar på att ladda ner Secret Window med Johnny Depp.Har inte sett den men den verkar bra. Sen kommer jag nog somna så trött jag är, imorgon blir det nog bara vara hemma och lata sig hela dagen japp..japp love it!


Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?