Det snöar yaaay !♥

2010-11-09, 10:31:27 / Kategori: Allmänt

Idag när jag var på väg till skolan så var det snöstorm, det snöade förfullt. Det var verkligen is kallt *brrr* men är glad att snön är här ändå yaay:D, man börjar sakta..sakta känna av julen. Inte så långt kvar,Läängtaar!
Idag hade jag bara en lektion, hade Svenska och efter det slutade jag. Åkte direkt hem efter lektionen, det var verkligen kaos i trafiken när jag var på väg hemåt. När jag kom hem kände jag mig som en isbit även om jag hade min goose jacka på mig hahaha, det var härligt att ta på sig sin stora sköna puma tröja och sina mjukisbyxor. Sedan var det bara att slänga sig i soffan med täcket och laptopen, så härligt! Just nu ligger jag i soffan, bloggar, kollar facebook och laddar ner ny musik. Väntar tills bästavän tina ska ringa, vi behöver verkligen prata ut hehe! Aja nu ska jag resa mig, gå till köket å göra mig varm oboy *mums*. Det ska bli en hemma dag medan det är snöstorm ute, snacka om myspys. Skriver senare igen, ni får ha en trevlig morgon honeys !♥

Bjuder på dagens bilder:





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?