Haha wierd, TVn fungerar igen?

2010-11-06, 13:36:25 / Kategori: Allmänt

Nu är jag vaken, sitter å äter frukost och bloggar. Blev jätte chockad när mamma kom in i mitt rum i morse  och sa att vår TV i vardagsrummet fungerar igen fastän den var helt ur funktion, wow! Fast vi ska ändå köpa en ny innan jul hehe. Aja bra att jag får ha min TV i mitt rum för mig själv nu,yaay:P. Annars idag får se vad denna fina dag har att erbjuda, ska ut med en bästa kill kompis runt 4 och ta en promenad i alla fall och senare får vi se vad som händer. Ni får ha en trevlig lördag sweet heart's !♥

hasime <3

Haha bra att den börja funka. Gumman jag behöver inte kod längre på min blogg. :-D



2010-11-06, 15:02:14 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Fanny Nilsson

Hej jag undrar en sak!

Jag undrar om du skulle vilja göra mig en liten tjänst och rösta på mig i en tävling där jag är med. Jag tävlar hos Anton om en reflexskärm. Varje röst är guld värd.



Jag är nummer 8 och direkt länken till tävlingen finner du här ovan.



och du om du röstar på mig och sen skickar en kommentar till mig att du röstat så länkar jag din blogg i min blogg:)

kram tack på förhand



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?