It's Friidaay ♥!

2010-11-26, 19:13:11 / Kategori: Allmänt

Idag ligger jag här i min varma säng & kollar på TV, är jättesjuk. Det har varit en katastrofal dag med feber och att jag fått min m**s med, tjejveckan:(. Det var hemsk hade så ont i magen att jag trodde jag skulle svimma,  men efter att ha sovit ett par timmar och ätit igen blev det mycket bättre! Kunde inte äta i morse p.g.a febern så fort jag åt så blev det springa på toan och göra, ja ni vet säkert vad jag menar. Kommer bli förkyld med känner jag, ooh no:/. Tänkte bara vila hela dagen idag men tänker blogga ändå hehe, kan inte bara lämna min älskade blogg sådär! Nu tänkte jag spela lite på facebook & sedan kolla på någon utav filmerna som jag laddat ner, myspys! Skriver sen igen, ni får ha en nice friidaay mina underbara läsare!♥






christmas




Hasime

naaw gumman <3 gud va jobbig, krya på diig älsk <3<3



2010-11-26, 20:38:21 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Hasime

Jag mår bara bra =) hehe (A) <3 jaa roligt med gäster, men tur att inte dom som jag inte gillar kmr xD haha

annars vad gör du ? :D <3<3



2010-11-26, 20:51:18 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?