Keitos bet i sönder mina nya skor haha:( !

2010-11-05, 01:29:53 / Kategori: Allmänt
Har inte hunnit att skriva så mycket idag bara för vi haft gäster, vi har suttit å pratat och haft det roligt! Förutom när hunden Keitos som också var här hemma hos mig bet i sönder mina nya skor haha:(. Aja..får köpa nya likadana imorgon, han är bara 8 månader så han är ju liten och älskar såklart att leka å bita på skor:D. Älskar Keitos ändå, sötaste hunden♥! Annars har det väl inte hänt så mycket, har varit hemma och kollat på film & TV. Måste lägga mig tidigt idag för imorgon ska jag upp runt 8.00 och sen åka till skolan för att göra klart några saker i median. Vi har höstlov nu men skolan har öppet så att man kan komma och göra klart det man behöver:). Ni får ha en fortsatt trevlig kväll sötnötar! Natti natti, sweet dreams♥

(Lägger in bild på mina söndriga skor imorgon xD)






liindblaads

De samma du sötis :)



2010-11-05, 14:12:41 URL: http://liindblaads.se

guevacci

Anmäl dig till "dagens blogg" igen om du känner för det om du inte redan gjort det :)



2010-11-05, 16:21:42 URL: http://guevacci.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?