Nu är jag hemma igen♥

2010-11-24, 18:28:29 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen, träffade min killkompis Armin en stund. Vi promenerade lite överallt och pratade, det var längesen vi sågs så det var roligt!:)
Blev ganska överraskad när min mamma hade kommit hem efter att hon hade handlat å så kom hon in till mitt rum å sa att Armin är här, haha jag var helt ny vaken med. De hade träffat på varann på Frölunda Torg och då följde han med mamma hem till oss.
Hade sovit ett par timmar men slängde på mig min jacka å så gick vi ut, det var skönt att komma ut lite. Just nu känner jag mig jättepigg, fast det var verkligen ISKALLT ute. Det var riktigt fint att gå förbi husen å se att många redan har börjar julpynta & hängt slingor och lampor, myspys! När jag kom hem var mina händer som is, *brrr* haha. Nu ska jag dricka varm oboy och kolla på TV hela kvällen men skriver sen igen. Ni får ha en trevlig kväll honeys!




(Bild lånad från google)


christmas

Hasime

snygga bilder =) <3



2010-11-24, 19:40:49 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Hasime

snygga bilder =) <3



2010-11-24, 19:40:58 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?