Nu har vi hämtat TVn wohoo♥

2010-11-29, 18:20:13 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag uppdaterade segt igår men kom hem på kvällen och då var jag tvungen att plugga. Idag där emot har det varit en bra dag, efter skolan åkte jag med mamma å fixade lite ärenden och efter det gick vi runt lite i affärer i stan. Köpte mig ett jättefint rosett hårband i H&M, visar bild på den sen. Senare på dagen åkte vill hemåt, vi gick till Frölunda Torg för att handla mat och där efter gick vi till Expert. Mamma bestämde sig att köpa en ny TV till vardagsrummet,vår gamla gick i sönder så vi köpte en ny jättefin 50 tums Panasonic, riktigt nice!:D
Nu har vi hämtat hem Tvn hihih, j*klar vad stor den är som, det är som att vara på en bio salong. Den passar perfekt till vårt snygga hemma bio med, åå nu är jag glad. Ska nog gå sola senare yaay finally, det var ett tag sen! Nu måste jag i alla fall äta middag, skriver senare igen. Ni får ha en trevlig måndag darlings!

Nu går vi sakta från hösten till jul...:)

La upp denna bilden för den är så inspirerande!

Hasime

hahah måste komma någon gång och se den xD haha <3



2010-11-29, 18:26:37 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?