Älskar detta väder♥

2010-11-20, 01:13:00 / Kategori: Allmänt
19/11-10
Hann inte skriva så mycket om vad jag gjorde igår men var i stan med mamma och hennes kompis å vi fixade alla ärenden och efter det gick vi till Max och åt *mums*, säger jag bara! Ni som ätit där, vad tycker ni?
Jag tycker i alla fall Max & Burger King absolut är godast att äta på när det gäller hamburgare hihi. Efter Max åkte vi hemåt, vi gick runt och kollade runt i affärer på Frölunda Torg. Mammas kompis Grazyna köpte sig ett par jättefina skor, haha hon köpte exakt såna som jag köpte nyligen som ni hittar längre bak i bloggen:D. Senare åkte mammas kompis hem, jag & mamma gick och storhandlade och där efter gick vi finally hem. Känner att jag börjar bli sjuk, känner mig helt seg och svag i kroppen ush. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk:(, ska med bästa vän till frisören imorgon ju. En sak som jag märkte nu när jag kollade ut från fönstret, det kom som en överraskning...SNÖ. mee lovee, mysiigt med snö! Nu ska jag i alla kolla på TV tills jag ska sova men idag ska jag ha dagens blogg tävling Yeaah! Fortsätt absolut titta in.  Natti natti, sweet dreams


Hihi mega stor hamburgare va?












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?