En ny TV ska köpas till vardagsrummet !♥

2010-11-03, 16:09:29 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma igen efter ha varit i skolan och haft utvecklingssamtal, det gick faktiskt jätte bra:).
Matten går äntligen framåt *wohoo*, snart klar med den! Har alltid haft ganska svårt med matten men märker att det har blivit mycket bättre nu. Efter samtalet åkte jag hemåt, steg av på Frölunda torg, gick genom torget..tog den vägen hem. Stannade förbi Ur&Penn och köpte mig ett par jätte söta örhängen, behövde verkligen nya små örhängen för jag har typ slarvat bort alla mina haha. Annars har jag inte gjort så mycket mer än så länge, är så trött på vädret. Det har bara ös regnat ända sen morgonen, nu ha det blivit lite uppehåll men det blåser en j*drans mycket! Skulle jag gå ut nu så skulle nog lilla jag blåsa bort hahaha. Får se vad som händer resten utav dagen men efter middagen ska nog jag och mamma åka å kolla på en ny TV till vardagsrummet, vår gamla 80-tals TV gick i sönderxD. Vet ni något speciellt TV märke som är bra? Tipsa gärna då!:D Jag själv har en 42 tums Panasonic TV i mitt rum och den är jätte bra:). Nu ska jag i alla fall äta en god middag men skriver senare igen.

Dagens Fynd !


Örhängen: Ur&Penn 25:-   (Förr 49:-)




Dagens Bilder:








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?