Håller tummarna för bästavän♥

2010-10-04, 14:40:11 / Kategori: Allmänt

Hallå Där Bloggen

Kom nyss hem efter ha varit i stan, var ledig från skolan idag så det är ju bra. Var i västtrafik å fixade lite ärenden, efter det gick jag runt lite stan å kollade runt lite i affärer, sen åkte jag tillbaka till Frölunda. När jag var framme i Frölunda gick jag och handlade mat, där efter gick jag å köpte mig en glass med dumle å hallon smak, muums! Passar perfekt till dagens väder, det var verkligen varmt i luften, kändes inte alls som höst väder. Idag har min bästavän tina opererat sig så jag håller tummarna för henne♥, vet att allting kommer bli bra ! Ska strax ringa upp henne och kolla hur hon mår. Stackaren var så nervös vilket inte alls förvånar mig, för jag har också läkarskräck vilket jag tror alla har:/. Speciellt när man ska opera sig och inte vet hur man kommer känna sig efteråt. Men det var jätte bra att hon fick bra bedövning och var sövd, aw måste åka å hälsa på tina nu i veckan♥. Nu ska jag kolla facebook och äta vatten melon hihi. Ni får ha en trevlig dag everyone !
Jaa & Tinaa♥







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?