Längtar till fredag!

2010-10-26, 15:08:02 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen efter ha varit i skolan snabbt och kollat upp med min lärare om vad jag behöver komplettera i median, det jag inte gjort klart alltså. När jag åkte hemåt steg det det på typ 15 kontrollanter, herregud alltså? Dom överdriver...-.-. Synd om alla dessa människor som inte hade biljetter och var tvungna att stiga av bara för det:/. Just nu sitter jag, kollar på TV och ska dricka min goda mer haha. Känner att febern har börjat gå över *Yippie*, men ska nog ändå vila mig. Får se vad resten utav denna fina dag har att erbjuda. Åå vad jag läängtar till fredag, då är ju Halloween festen hos min kompis yeaah och dagen efter blir det åka hem till pappa. Så längtar man definitivt till höstlovet med, härligt:D. Har inte så mycket mer att skriva om just nu men skriver sen igen. Ha en fin tisdag amigos !♥




Bjuder på mer utav dagens bilder:








Hasime

wow 15 st ;) haha ja lätt att dom överdriver. De gör dom alltid xD kmr ihåg när jag åkte spårvagn till skolan så burkade de alltid komma upp 5 st kontrollanter i varje dörr jag ba herregud va dom överdriver. xD som tur hade alla biljetter =) haha... jasså har du haft feber =( hoppas de blir bättre krya på dig gumman<3<3 vad kul med halloween fest =).. ha det sååå skoj gumman <3<3 love u



2010-10-26, 20:32:10 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?