Lång dag!

2010-10-07, 18:00:03 / Kategori: Allmänt
Heeey SweetHeart's 

Jag vet att jag inte uppdaterade igår men var så himla trött efter skolan så jag sov ett par timmar och efter det var jag tvungen att plugga. Idag där emot har jag vart i skolan, hade först matte. Där efter åkte jag å solade, sen hem. Var hemma i 2 timmar och sedan var jag tvungen att åka till Gais gården som ligger vid Delsjön. Vi i median skulle träffas där och ha genomgång om reportage och sådant som vi ska göra inom Gais. Det ska bli riktigt roligt att göra allt detta. Vi kommer också hålla på mycket med kameror, filma matcher, press konferens och jag ska även vara reporter vilket jag absolut ser fram emot ! Vi kommer också hålla på mycket med att redigera det vi spelat in, sedan ska allt detta upp på Gais hemsida. Vi kommer lära oss en hel del utav allt, vilket vi kommer ha nytta av i livet. När jag och min tjej kompis Issabella skulle åka hemmåt och när var framme i Frölunda torg så skulle vi vänta på vagnen, det roligaste var när vi satt å var helt tysta. Helt plötsligt hör vi en man bakom oss prata högt i telefon på engelska med j**ligt rolig dialekt. Det ända man hörde var listen, no, listen, no..no listen och sen började han skrika helt plötsligt och det ända man hörde honom säga då också var listen, vi kollade bak och skrattade ihjäl oss HAHAHA:D. Detta var ju änna helt obeskrivligt, det ända jag haft i tankarna sen jag kom hem...LISTEN-.-.  Annars idag har det inte hänt så mycket mer, just nu sitter jag och kollar facebook, msn å bloggar såklart♥
Men strax ska det ätas för jag är vrål hungrig haha. Senare på dagen får vi se vad som händer, inget planerat än så länge. Skriver senare people's, ni får ha en underbar dag !♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?