Nästan klar med mina arbeten♥

2010-10-12, 20:33:23 / Kategori: Allmänt
Idag har jag vart hemma och nästan gjort klart mina arbeten som ska lämnas in snart, efter det gick jag ut med några vänner och bara njöt utav det fina vädret hehe. Annars har jag inte gjort så mycket. Kom nyss hem efter ha varit å solat(solarium). Nu sitter jag bara med laptopen på knät, bloggar och kollar facebook.

En sak ni inte visste om mig är att jag är fascinerad utav Universum. Kan sitta, läsa och kolla på TV program om planeter och allt sådant i flera timmar! Jag vill alltid lära mig någonting nytt om universum och vårt solsystem, tycker verkligen detta är intressant. Man undrar verkligen vad som finns i andra solsystem, några ljusår bort? Finns det liv(vilket det säkert finns)? Eller om universum ens har ett slut? Det finns så mycket man vill veta fast inte kan. Det finns så mycket nytt att upptäcka, wow. Om jag skulle få chansen att åka med en raket till rymden så skulle jag nog ta den chansen haha:D. Brukar ofta drömma om planeter, haha låter konstigt men så är det. Sist jag drömde om det var idag på natten, drömde att jag såg en helt okänd planet väldigt nära vår planet jorden. Drömde att man kunde se den från mitt fönster i mitt rum hahaha xD.

Nu ska jag i alla fall gå äta nånting, är hungrig känner jag. Sen blir det fotbollstime med Holland och Sverige matchen på kanal4, sen sova. Imorgon ska man ju upp tidigt som vanligt. Ni får ha en bra tisdags kväll everyone !♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?