Höstkänslan♥

2010-10-17, 16:11:29 / Kategori: Allmänt

Kom nyss hem efter ha varit i stan med mami, vi gick å promenerade runt lite i stan. Senare gick vi och kollade i affärer, sist men inte minst gick vi å fikade. Det var så synd att jag inte tog med mig kameran, vad tänkte jag på haha! Nästa gång lovar jag att inte glömma den. Idag har det varit lite små kyligt men ändå härligt höstväder med sol, ååå jag får verkligen höstkänslan nu när jag ser alla löven ligga på marken och är gula,orange färgade och lite röda. Längtar till julen faktiskt hihi, inte alls långt kvar! Annars idag har det väl inte alls hänt så mycket, ska strax äta middag och efter det får vi väl se vad denna underbara dag har att erbjuda. Skriver senare igen, ni får ha en fin söndag honeys !♥


(Bild lånad från google)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Det är bra, själv? :D

Kram



2010-10-17, 16:11:46 URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?