Fryser !

2010-10-22, 23:44:13 / Kategori: Allmänt
Först mötte jag tina i stan, efter det så gick vi runt lite i affärer och kollade. Senare gick vi och promenerade runt i avenyn, det var mysigt med kvälls promenad! Förutom att det regnade lite gran och var ganska kallt *buhu*. Det är så fint i stan på kvällen, speciellt på julen då alla julprydnader och lampor är uppe! En stund efter vi promenerat så gick vi till Burger King och åt i alla fall, vi satt å snackade om allt möjligt och planerade inför nästa helg hihi:D. Senare åkte vi båda hemåt. Just nu kollar jag bara facebook, bloggar och kollar på TV. Fryser jätte mycket men ligger under mitt varma goa täcke, åå så härligt! Hoppas jag inte blir sjuk nu, hade på mig för tunn jacka när jag åkte till stan så jag kände mig som en isbit när jag kom hem:(. Men lärde mig en läxa haha, ni får ha en fin fortsatt kväll allesammans! Natti natti♥

Avenyn

(Bild lånad från google)

gue

låter bra det, inte mkt ^^ funderar på se film men vet inte vad :)



2010-10-22, 23:53:02 URL: http://guevacci.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?