Home♥

2010-10-25, 14:08:18 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen efter ha varit på gaisgården(praktiken) och haft redaktionsmöte med min media grupp, vi hade också lite förberedande betyg samtal vilket känns bra. Jag blev jätte nöjd efter samtalet och tycker det gick bra, känner bara att jag behöver lära mig lite mer om en speciell kamera som vi använder oss av där väldigt ofta. Kände mig alltid så osäker på den, den har typ 100 knappar hahaha, men men jag lär mig väl den nån gång:P. Efter praktiken åkte jag hemåt. Det jobbigaste är när jag ska åka till och från gaisgården, man måste ta sig igenom lerig och äcklig skog-.-*suck*. Ramlar typ varje gång jag går där haha och vänta bara när snön kommer, då blir det katastrof. Det värsta är när man ska dit på en vinter morgon och det är kål svart, det är ju en bra bit att gå. Tänk er en parkering och sedan tar man sig förbi ett staket och där efter börjar skogen... Det går inga människor så pass tidigt på morgonen, inte ens gais spelarna. Men som tur har vi fixat det att vi elever får komma 1 timme senare på vintern när det blir ljust ute, vilket känns jätte bra! Vi får redan börja 9.00 istället för 10.00 hihi:)

Just ligger jag på soffan, sträcker på mig och vilar, haha snacka om latis:D. Men jag är faktiskt lite trött, ska nog sova 1 timme och efter det äta middag. Senare på dagen får vi se vad som händer, skriver sen igen. Hoppas ni får en bra dag everyone. Puss puss♥

Bjuder på dagens bilder:












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?