En underbar helg och Modell Casting♥

2010-10-31, 23:27:04 / Kategori: Allmänt

Jag vet att jag inte alls hunnit att uppdatera i helgen men har haft så mycket att göra. Helgen har varit underbar, i fredags hade jag ganska bråttom för jag skulle möta tina i Backaplan och 2 andra kompisar. Där efter åkte vi hem till min tjejkompis i wieselgren. När vi kom dit satta alla, åt och pratade. Efter en timme ungefär började festen rejält, riktigt roligt. Fast det blev lite för mycket för stackars lilla mig:D haha. En riktigt lyckad Halloween partyy ändå! Hade jätte roligt, på lördagen vaknade man med otrolig huvudvärk *uggh*-.- men värt det!:D
På lördagen alltså igår så åkte jag hem till pappa, han hämtade mig runt 14.30. Sedan åkte vi och handlade mat och massa gott som vi skulle ha till filmen på kvällen, riktigt mys pys! Efter det åkte vi hem till pappa, farmor & farfar kom också och hälsade på. Vi satt och åt Kina mat till middag, det blev en riktigt mysig lördagskväll med mycket prat och skratt. Fick en jätte fin tröja av märket Tommy Hillfiger av pappa, locktång och en jättefin klänning av märket versus m.m. Aw blev så glad! Senare på kvällen sjöng vi kareoke(riktig), haha bäst. Älskar att sjunga, det vet ni!♥, sist men inte minst blev det film med Steven Seagal. Han är en utav dom bästa skådespelarna verkligen. Haha kul det var att springa upp och öppna dörren till ungarna hela tiden under filmen som kom och sa ''bus eller godis''-.-. Fast dom var ändå så gulliga, kommer ihåg mig själv som liten aw. Då skulle man alltid ut på Halloween å busa Efter filmen var jag tvungen att fixa håret inför imorgon dagen, alltså idag . När jag vaknade i morse fixade jag mig lätt och sedan var det dags att åka hemåt för jag och mamma skulle åka på modell casting. Vi åkte dit direkt när jag kom hem men vi mötte tina också för hon skulle också vara med. När vi kom dit skulle en blank-ät fyllas i och där efter gjorde dom i ordning oss lite lätt innan de tog kort i foto studion. Detta gjorde min dag, blev Happy happy happy när jag och bästavän tina fick kontrakten, höll på bli tårögd av lycka. Numera kommer bloggen också handla om modell livet i framtiden yaay, roligt va?! Å tack gud att en utav mina drömmar går i uppfyllelse, detta betyder verkligen mycket för mig♥. Ett bra slut på året 2010..
När jag kom hem åt jag var det bara att tvätta bort sminket å slänga sig i sängen efter denna långaa fina dag, härligt!♥ Just nu ligger jag i min varma säng, kollar på TV och äter amerikanskt godis som pappa hämtat med sig från USA *muums*. Ska snart gå duscha och efter det ska jag å mamii kolla på nån skräckfilm, får se vilken det blir. Det är fortfarande Halloween trots alls yeaah:D. Skriver kanske ett sista inlägg sen men ni får ha en fortsatt trevlig söndag!

(Lägger in bilder på det jag fått imorgon och från festen)












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?