Allt ifrån helgen och idag:)♥

2011-04-04, 17:11:53 / Kategori: Allmänt
Me right now !

Förlåt för att jag inte uppdaterat hela helgen men var jätte trött, fredagens utgång var sådär. Det blev inte riktigt som planerat men hade lite roligt i alla fall. Jag var på Parken med tina och min tjejkompis Nattis. Vi skulle gått till Chez & mött resten av vännerna men de kom till Parken istället men kom aldrig in för min killkompis hade druckit lite för mycket stackaren så mina andra 2 killkompisar var tvugna att köra hem honom. Snacka om vilket lyckat födelsedags firande jag hade *buhu*:(, nästa gång får vi hoppas att det blir mycket bättre. Tina sov över hos mig från fredag till söndag, det var roligt:). Annars har jag väl inte gjort så mycket mer än bara varit hemma idag hela dagen & kollat på TV, gick aldrig till skolan för jag hade feber imorse så har bara vilat. Nu ska jag äta middag hörni men vi hörs senare, ni får ha en superdag darlings! Pussss

Bild från Parken med tjejerna igår !


Ja, Natti & Tina♥



Haha min smil grop på kinden !









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?