EN FIN OCH SOLIG DAG MED DE BÄSTA♥

2011-04-11, 23:14:23 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag uppdaterar sent idag men nu ska jag berätta om ad som hänt idag. Efter skolan( eller ja Gaisgården rättare sagt) så åkte jag och Tracy in till stan, vi gick till slimfood och åt Sushi, muumsi. lärde mig också äta med pinnar yaay, finally! Efter det åkte Tracy till Satts där vi skulle gymma/träna med klassen, fast jag kunde inte åka för jag hade glömt träningväskan hemma och jag skulle inte hinna hämta den. Istället mötte jag upp Elaf och hennes kille Bijan och vi åkte till Delsjön. Vi hade picknick vid havet, så det har varit en riktigt härlig dag! Vi var där ganska länge, efter det åkte jag hemåt & Elaf och Bijan åkte hem till honom. De är verkligen finaste paret , mina lyckosar!=D Nu gör jag inte så mycket, hade tänkt lägga mig tidigare idag för jag känner att jag fått för lite sömn. Hela helgen var ju sömnlös typ haha men det var verkligen värt det! Nu ska jag äta kvällsmat och dricka mitt te mina söta men vi hörs imorgon igen. Hoppas ni haft en superdag & får en fortsatt bra kväll darlings!

(Bilderna kommer senare)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?