GODKVÄLL♥

2011-04-08, 23:42:10 / Kategori: Allmänt
Just nu gör jag inte mer än sitter, kollar TV och tråkar..det går ju inget bra på TVn denna fredagskväll haha. Hann ju inte uppdatera innan när jag kom hem men nu skriver jag allt jag gjort.

Idag efter solningen gick jag till torget och handlade litegran inför imorgon till Tracy's fest & senare gick jag och mamma och åt sushi, mitt älskade sushi rättare sagt. Där efter åkte vi hem till mammas kompis som bor vid Korvägen och var där en stund, fikade och pratade. Så det blev ingen utgång idag i alla fall men det har ändå varit en fin fredag. Annars har jag bara varit hemma och det har varit en lugn kväll och kvällen blev räddad med film, cola & godis.. myys hihi. Nu tänkte jag kolla på TV en stund till och sen blir det nog läggdags för jag känner att jag håller på att somna haha men ni får ha en awesome fredags kväll darlings!





W.I.L.M.A

Super fin blogg!

Vad händer nu i helgen?



Kram



2011-04-09, 12:10:47 URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?