GODMORNING♥

2011-04-09, 13:54:19 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade jag med att solen sken in i mitt rum runt 11 tiden, underbart. Det är riktigt härligt väder ute, gillas! Just nu ligger jag i min säng och kollar på Made Weekend Break som går på MTV men ska strax upp och fixa frukost. Idag äter jag frukost ute på balkongen, riktigt mys. Där efter får jag göra mig i ordning snabbt och åka å sola(solarium), har tid runt halv 4. När jag är klar med det måste jag hem snabbt göra mig i ordning, packa och åka hem till Tracy. Övernattar hos henne efter partyt med en till tjejkompis, det ska bli en superduper lördag. Det kanske även blir utgång ikväll, så detta ser vi fram emot! Nä nu måste jag röra på mig hörni men vi hörs senare igen, ni får ha en superduper lördag darlings!





Hasime

Gumman =) hur e de? vad görs? när ska jag hjälpa dig med ditt cv? =) ha d gött puss o kram <3



2011-04-09, 20:50:10 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?