HEJ BLOGGEN !

2011-04-30, 12:53:00 / Kategori: Allmänt
Uppdaterade inte igår eftersom jag kom hem rätt sent, var helt slut efter en lång dag. Fick vara VIP på Ullevi igår, var med & filmade Gais-Elfsborg matchen (hihi fick också vara reporter(a) ) Hade en superdag♥. Förutom att Gais förlorade, blev skiitsur !!! Men men det blir bättre nästa gång. Annars hände det väl inte så mycket mer igår, idag är det Valborg däremot:D. Vad ska ni hitta på idag? Jag ska i alla fall grilla med vänner vilket ska bli roligt♥. Får se om det blir nån utgång ikväll men kanske hihi. Nu ska jag upp och äta frukost & sedan ge mig av i solen en stund innan jag ska träffa tjejerna men ni får ha en supernajs Valborg allesammans. Hörs sen, pussss





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?