HEMMA IGEN EFTER EN LÅNG DAG PÅ GAISGÅRDEN !

2011-04-14, 18:54:52 / Kategori: Allmänt
Hur mår ni idag? Jag mår asbra! Solen skiner, humöret är på topp och det skriftliga provet i svenskan är avklarat. Det gick faktiskt bra, yaay gött ! Jag slutade runt 11 men där efter fick jag reda på att jag skulle vara på Gaisgården idag och ha medialektion så jag och Bella fick åka dit. Idag fick vi spela in när spelaren Wandersson från Gais blev intervjuad, det var faktiskt roligt fastän det blev en massa krångel. Vi har också lärt oss en del nya saker med kameror, studiobelysning & program m.m. Det har varit en lång dag & nu är jag helt slut och känner för å sova haha. Kanske drar ut på en promenad senare med kära vänner men vi får se om jag orkar idag. Nu ska jag äta en sen middag men vi hörs senare ikväll raringar, ni får ha en superhärlig torsdag allesammans och ta vara på denna fina dag!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?