PARTY ALL NIGHT LONG♥

2011-04-10, 18:58:09 / Kategori: Allmänt

Tracy's födelsedag blev lyckad, det var en grym kväll igår. När Tracy var på Ullevi igår och skulle göra intervju på en Gais match så jag åkte hem till henne tidigare och fixade allt inför kvällen med 2 andra vänner så det blev en överaskning för Tracy när hon kom hem och hon blev jätteglad. Festen började runt 8 tiden på kvällen och det började med middag och musik, senare blev det tårta och lite förkrök. Kvällen blev awesome när jag,Tracy, Marie och Isabelle bestämde oss för att det skulle bli Utgång. Alla gick hem runt 23.00 och vi andra åkte in till stan runt 12 tiden, vi åkte in till avenyn och gick till Bryggeriet. Vi dansade loss all night long, det var en vild natt med tjejerna!!Vi träffade också på en massa nya goa vänner, kvällen slutade med att vi gick till Chez. Skulle övernatta hos Tracy så vi åkte hemåt runt 3, stackaren kunde knappt gå i sina klackskor så mycket hennes fötter värkade haha naw men vi klarade oss hem iaf. När vi kom hem åt vi mat mitt på natten jajamensan, Cathii loves food!:) Vi la oss runt 5 på morgonen haha lyckat, var helt slut. Nu är jag hemma igen i alla fall, härligt. Kom hem för ungefär 2 timmar sen och just nu ligger jag i soffan och kollar på en Polsk serie som heter M jak milosc med mamii. Annars får vi se vad dagen har att erbjuda senare men det blir nog bara vara hemma och ta det lugnt & kolla på nån bra film. Nu ska jag kolla på serien men vi hörs senare igen mina fina, ni får ha en härlig söndag och njuta av våren everyone! Pussss sålänge

 

(Bilderna kommer senare)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?