7 APRIL 2011♥

2011-04-07, 22:51:31 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag uppdaterar ganska sent idag men nu är jag här mina söta. Idag var jag i skolan och hade 2 lektioner , efter det gick jag & Alexandra och hämtade vår skol lunch och sedan var det bara att äta på vagnen påväg till Frölunda Torg medan alla kollade på hahaha. När vi kom fram gick vi runt och kollade i affärerna. Det blev en liten shoppingsrunda iaf för söta lilla Alex, det var massa rea och jag var verkligen sugen på att schoppa men gjorde inte det utan var lite sparsam för en gångs skull, haha duktig jag är eller hur? Annars har det väl inte hänt så mycket sen jag kom hem, kände mig lite trött så sov ett par timmar. Just nu sitter jag och kollar på BB men ska strax duscha och efter det mysa chips och cola framför TVn med nån bra film hela kvällen lång för imorgon har man ju sovmorgon hihi. Skriver nog ett sista inlägg senare me ni får ha en fortsatt trevlig kväll raringar ! Pusspuss





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?