Vart i stan !♥

2011-02-27, 15:55:34 / Kategori: Allmänt


Varit ute på stan lite...
Idag har jag varit med mamma i stan och kikat runt, efter det fikade vi och där efter åkte vi hemåt. Skulle ha åkt å bowlat med tjejerna men det blev inte av vilket är synd så jag kommer bara vara hemma idag och ta det lugnt, ladda ner lite filmer & musik. Annars har väl helgen varit sådär, skulle gått ut med bästavän tina och fira henne på hennes 18-års dag i Chez i fredags men det blev inte av pga. att jag blev dålig *buhu* men vi ska försöka ta igen det nästahelg!♥

Jaa som ni ser så har min helg varit rena oturshelgen hahaha men, men nästa få bli bättre !:D
Igår schoppade jag lite smått, köpte smycken & kläder m.m. och som ni ser på bilderna från dagens outfit så har jag min nya fina kofta på mig från Ginatricot. Älskar den, den är riktigt snygg & härlig att ha på sig!
Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla om det finns något bra på TV men skriver sen igen, ni får ha en fin söndag allesammans!♥




Idag är jag klädd i en härlig ny beige kofta, bälte & leggins från Ginatricot, skorna är från dinsko & örhängen(vingar) från Ur&Penn !
Dagens hårfrisyr är stort, mycket volym och lockar !
Håret är fixat med papiljoter.:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?