En härlig dag med tjejerna vid havet♥

2011-03-16, 19:26:03 / Kategori: Allmänt


Som ni flesta vet var det nåt fel med blogg.se imorse så det gick alls att blogga vilket gjorde mig sur men annars har det varit en härlig & solig dag. Efter lektionen åkte jag, bätavän Elaf & Tracy till stan. Vi gick runt litegran på avenyn i det härliga vädret. Senare köpte vi med oss en massa donuts & bullar och gick till operan, vi satte oss vid bryggan vid havet & kollade på solnedgången. Det var riktigt myys!
Senare när det började blåsa och blev kallt gick vi runt i stan och kollade i affärer, köpte med mig ett litet sött fynd. Annars blev det väl inte nån större schopping men det har varit en underbar dag med mina fina flickor. Vi åkte hemåt runt 6 tiden, när jag kom hem slängde jag mig i soffan med laptopen. Det har ju varit en lång dag trotts allt så nu är jag helt slut! Nu tänkte jag göra kvällsmat & varm oboy men vi hörs senare igen mina underbara. Hoppas ni får en fin onsdags kväll !

Dagens lilla fynd !
Snyggt armband av märket Mint

Förr 149:-
Nu 29:-
(Finns att köpa på Åhlens city)


Havet

Sunshine

Me & Elaf

Gooottt

Elaf & Tracy

Elaf !:D

Jag hoppandes som alltid haha

Ja & Tracy

Posarn hahaha

haha !

På Åhlens City





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?