Jag just nu♥

2011-03-27, 18:15:57 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen, vi gick runt i freeport med pappa i timmar haha. Köpte mig ett par stövletter som jag velat ha länge nu, hittade dem till slut och blev jättenöjd !!:D
Testade jeans med men hittade inga som satt snyggt på mig så jag väntade med det, tänkte gå runt på Frölunda Torg imorgon & kolla för där finns det jättesnygga. Just nu gör jag inte så mycket, fixade mitt rum litegran & packade upp mina födelsedagspresenter...fick en DVD spelare, DKNY parfym & pengar hihi. Nu tänkte jag kolla på TV med mami i alla fall men skriver senare igen, ni får ha en härlig söndag mina söta !


Mina födelsedags presenter:)



Skor(stövletter) & DKNY apple Parfym


DVD spelare






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?