Igår & idag !♥

2011-03-24, 11:14:47 / Kategori: Allmänt
Hemma från skolan...

Jag hann inte uppdatera så mycket igår men ska skriva idag om vad jag gjorde. Senare på dagen igår
var jag på torget och gick runt lite gran, mamma köpte lite kläder till sig själv & jag köpte mig ett par solglasögon till från Ginatrcot hihi. Dem är skitsnygga, blev faktiskt nöjd. Det var först svårt att välja solglasögon för alla var antingen för stora eller så satt dem inte bra haha men till slut hittade jag. När vi kom hem gjorde jag inte så mycket, satt mest med laptopen & lyssnade på musik. Idag där emot var det föreläsning i skolan, alla 3:or skulle stå & prata om sina projekt arbeten. Det var faktiskt intressant, vissas arbeten var jättebra! Stannade inte kvar ända tills vi slutade för jag kände mig dålig så åkte hem, är inte säker men det kan vara nån slags magsjuka:(. Hoppas inte det, vill vara frisk på min födelsedag?!
Nu ligger jag här på soffan halvdöd haha, hoppas på att bli bättre. Tror nog bara jag kommer vara hemma idag, tänkte försöka äta nånting nu & sedan vila lite men vi hörs senare mina fina. Ni får ha en härlig torsdag darlings !


GÅRDAGENS SHOPPINg:



Solglasögon: Ginatricot 59:-






s a n d r a - Tävling pågår

fina brillor :)



2011-03-24, 16:01:24 URL: http://ssandraf.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?