Igår tisdagen den 3 Maj 2011♥

2011-05-04, 01:06:40 / Kategori: Allmänt
Vilket konstigt väder det var igår. Eller vad säger ni Göteburgare?:D Först snöade det på morgonen, regnade sedan haglade det & sen var det soligt hahaha. Fast dagen var helt okej ändå, hade bara svenska lektion igår och sedan slutade vi. Efter skolan åkte jag, Elaf & Tracy till stan för att Tracy skulle köpa en ängel-dräkt som hon skall använda till sin film i median. Vi gick föst och kollade efter dräkter runt om i Nordstan men hittade ingenting fint där så vi gick till Buttericks som ligger nära Kungsportsplatsen. Det va sjukt roligt där, medan Tracy kollade efter sin dräkt så tog jag och Elaf kort i olika hattar & peruker hahaha. Efter allt letande fick Tracy äntligen tag på det hon ville ha så var det då dags för mig att åka hemmåt, Elaf & tracy stannade kvar i stan för de skulle fixa ett par ärenden. När jag kom hem tog jag det bara lugnt & kollade på Fc Barcelona- Real madrid matchen.



Blev jätteglad för det 1-1 till båda lagen och Fc Barcelona går vidare till final för att de vann förra matchen yaay. Är så glad att Barca gick vidare så nu kommer jag sova gott, nu blir det läggdags fast innan det borsta tänderna! Vi hörs imorgon, sweet dreams everyone


Bilder från idag !











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?