Snabbmaten & Piri,Piri kryddan!♥(Hahaha)

2010-05-02, 22:39:45 / Kategori: Allmänt
Helloow Dude's!♥
Idag har det varit en jätte rolig dag, vi var i polska föreningen, för jag hade föreställning igen. På väg dit så gick jag och min morbror till ett litet snabbköp för att äta mat. Jag beställde en hamburgare meny medan min morbror ville ha en kebab tallrik. Det roliga var att han ville ha mellan stark sås och kryddor till sin mat men så råkade jag välja den starkaste kryddan, som kallas Piri,Piri. Jag hade fått för mig att det hette ''Kiri,Kiri''(LOL).När vi satt och åt så märkte jag att min morbror svettades och hostade jätte mycket. Efter 5 minuter satte han i halsen så jag frågade hur min morbror mådde och då sa han att det va jättestarkt, så jag gav honom min cola. Jag kunde inte hålla mig utan började gap-skratta,efter vi ätit upp maten gick vi tillbaka till bilen för moster och mamma väntade på oss där. Jag berättade om vad som hade hänt medan min morbror var röd som en tomat(hahaha), så hela dagen nästan har vi bara skämtat om Piri,Piri vilket var så sjukt roligt, vi kunde inte sluta skratta. Nu är vi hemma igen och jag tycker helgen har gått för snabbt, men den har ändå varit lyckad. Imorgon är det måndag, ååh nej skola och då blir det vakna 07.30. I really hate it, behöver sommarlov nu!!! Aja nu får jag gå ta ett varmt bad, efter det ska jag äta pannkakor och kolla på TV en stund. Sen blir det läggdags.
Sweet dreams,Puss på er sålänge!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?