Bästa bio kvällen♥

2010-09-24, 22:08:47 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma igen efter den bästa kvällen med tina bästa vännen. När jag mötte tina så åkte vi direkt till bergakungen för att hämta ut biljetterna fast jag hade redan en för jag hade fått den i present. Efter det hade vi 30 minuter på oss tills filmen skulle börja så vi hann gå till Netto och handla massa god-heter inför filmen. Efter efter gick vi tillbaka till bion & kände oss så fina så:D. Hahaha good hair day för oss båda, a ni fattar !  Filmen Going the distance var så bra att den får 10 stjärnor av mig direkt ! Det är en komedi film med mycket kärlek..awe alltså jag rekommenderar den verkligen till er alla där ute. Jag och tina satt å skratta hela tiden, och proppade i oss en massa popcorn, Cola & kakor. Efter filmen va slut åkte vi båda in till stan, vi stog och pratade en stund tills våra bussar kom. Bussen var såklart full med människor som alltid men, men det var skönt att springa på bussen när det precis började regna. Det var ganska läskigt när jag steg av bussen för att gå hem, när jag var på väg upp mot min gård så var det en man som stog bredvid några träd och stirrade jätte mycket. det kändes jätte obehagligt så jag började gå snabbare och till slut var jag hemma, puuh vilken lättnad. Jag säger till alla er tjejer att vara försiktiga när ni går hem på kvällarna, gå alltid med någon det är de bästa! Just nu tar jag det bara lugnt, bloggar, chattar och kollar facebook. Det har varit en toppen dag idag med den bästa, vi har alltid roligt. Väntar på att tina ska logga in, hon är nog också hemma nu. Det blir massa tjejsnack som vanligt, speciellt nu när vi har kärleks bekymmer:D. Juste jag hade glömt mitt minneskort till kameran hemma, vilket är jätte tråkigt för vi kunde inte ta några bilder men nästa gång lovar jag att inte glömma det viktiga. Tog lite bilder med min webcam nyss så jag bjuder på en.
Nu ska jag spela lite på facebook och kolla på TV, skriver säkert senare. Ni får ha en toppen kväll allihopa !
Denna bilden är inte från idag, men det är jag och tina:) !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?