Kina mat♥

2010-09-30, 14:59:23 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma igen efter ha varit å handlat lite och kollat i affärer en stund. Köpte mig jätte söta rosett hår spännen i Ginatricot, efter det gick jag å köpte kina mat. Senare på dagen får vi se vad som händer, men ska nog ut en sväng å träffa en vän. Annars har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem från skolan, kollade facebook lite och blev så irriterad på en person ! Den personen vet vem den är själv, skulle ha öppnat mig för er å berätta men orkar inte själv bry mig om det för den personen verkar så svartsjuk så att han/hon tappar hjärnan snart. Det handlar om att den personen tycker jag är så smal. A det är jag men är normal smal, vilket jag är jätte glad för, det är fint ! Jag är ju inte för smal utan smal, men äter som en jättee:D HAHAHA. Jag tar inte åt mig utav det HAN säger, för jag är glad och stolt:). Alla ska vara glada för den man är, det finns inget som heter smal eller för tjock. Alla är vi vackra för dom vi är, kom ihåg det babe's♥ Tog lite nya bilder och dom bjuder jag på:D. Nu ska jag i alla fall äta kina mat, ska äta friterade kycklingar med ris och sötsur sås, muums! Skriver senare, ha en fin dag !♥
Bjuder på dagens webcam bilder:

Chinaa Foood

Köpte mig dom här söta leopard mönstrade rosetterna!♥
Hårspännen: Ginatricot 29:-

Mellisaurus-[rex]

FUCK YOU! >:D



Ooooo kina mat är gott :D



2010-09-30, 15:08:15 URL: http://mellisaur.blogg.se/

lucke

Tävla om vilket smycke som helst från Hoofstore på min blogg om du känner för det :P



2010-09-30, 15:09:40 URL: http://modegrabben.blogg.se/

Sandra

Kikar in.. Vad ska du göra ikväll då? :)



2010-09-30, 15:30:48 URL: http://sandraorrebro.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?