Måndag♥

2010-09-20, 22:02:09 / Kategori: Allmänt
Idag har jag vart ledig från skolan så har sovit ut. Senare på dagen gick jag med mamma å handlade, sen gick vi runt i torget(Frölunda) lite gran. När jag kom hem kollade jag på TV bara, senare på kvällen beställde ja tid för å sola äntligen! Solade ungefär runt 20.30. När jag skulle hem från solariet visade det sig att det var stopp så inga spårvagnar åkte, fick gå hela vägen hem. Men det var inte så farligt, det tog ungefär 20 minuter. Det var där emot mysigt med kvällspromenad, kommer sova gott nu hihi. Nu ska jag kolla facebook & msn lite, äta kvällsmat sen sova för jag börjar 08.00 imorgon så ska upp halv 7. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll everyone!

olivia

Hej kul blogg



Var sola du någonstans ?



2010-09-21, 21:05:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?