Nehep...ändrade planer!

2010-09-15, 15:41:20 / Kategori: Allmänt
Nehep då åkte man aldrig till stan då... vädret var för dåligt och det regnade hela tiden men nu verkar det bli fint igen för solen kom fram genom dem mörka molnen  men, men jag ligger ändå i min varma säng men laptopen på knät och läser bloggar, dricker te & kollar på Beverly Hills. Lika bra att bara stanna hemma hela dagen och bara ta det lugnt,senare på kvällen får jag väl se vad som händer. Åå jag måste bara säga att facebook har blivit så tråkiiigt ! Innan så hände det så mycket på facebook och man kunde läsa olika händelser varje dag men just nu verkar det som om folk har dött:/, haha ja ni vet vad jag menar. Men esh vem bryr sig, jag har ju min älskade blogg. Nu ska jag fortsätta kolla på TV, skriver senare igen.


Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. vad roligt :)



2010-09-15, 16:09:48 URL: http://beattriicee.blogg.se/

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: hihiih :)



2010-09-15, 16:30:41 URL: http://beattriicee.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?