Vill ha godiis nu!♥

2010-09-22, 18:17:46 / Kategori: Allmänt

Heey sweetheart's

Idag har jag vart i skolan, efter det åkte jag å solade och sen hem. När jag kom hem satte jag mig vid laptopen, läste bloggar och klippte ihop lite nya trender inför hösten. Det var lite utav mina tips:). Ussh brände mig i kinderna idag när jag solade är helt varm nu och mina kinder är helt rosa haha Annars har jag väl inte gjort så mycket mer, åå är bara så sugen på godiiis ! Mamma är i torget(Frölunda) och går runt lite så jag bad henne köpa lite godis till mig innan hon går hem yeey. Vi får väl se vad som händer resten utav kvällen men just nu ska jag äta lite och sen sova lite för jag är helt slut. Senare kanske träffa en kompis men det är inte säkert att jag orkar, annars får jag väl kolla på film eller något. Skriver säkert senare, ni får ha en fin onsdags-kväll sötnosar !






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?