Dagens Shopping♥

2010-09-28, 20:43:58 / Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma igen, gick å fikade lite med mamii och efter det gick vi runt å shoppade lite. Skulle ha träffat tina med stackarn var trött så hon tog det bara lugnt idag hehe, så jag var runt å kollade i massa affärer på Frölunda torg. Köpte en jättefin topp i bikbok, hittade en sista XS och den sitter verkligen jätte fint, är riktigt nöjd med den ! Sen såg jag också ett par jätte fina kil-klackar av märket Vagabond som jag kanske ska köpa, dom var hur snygga som helst och kostade 1000:-. Annars köpte jag bara lite småsaker som hår spännen och toffsar till håret, kände att jag behövde lite sånt smått. Efter det gick jag hem, när jag kom hem tog jag det bara lugnt. Just nu sitter jag bara, läser bloggar och kolla facebook. Snart är det dags för mig att gå sova, för imorgon ska jag upp tidigt som vanligt. Sov gott allesammans !♥
(I morgon får ni se en bild på toppen jag köpte)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?