Ikväll ska det ätas pannkakor♥

2010-09-29, 19:16:00 / Kategori: Allmänt
Nu är jag vaken igen, det är så härligt att vara pigg. Å hinner inte gå köpa kina mat idag så det får bli pannkakor med nutella:D. Ingen aning om vad jag ska hitta på nu men antagligen bara kolla på TV å räkna lite matte. Detta blev tråkigt haha men imorgon väntar en ny dag och då får vi se vad som händer. Imorgon har jag ändå så bara en lektion och det är matten, alltså slutar jag jätte tidigt. Om en stund ska jag gå göra mina hem gjorda pannkakor med nutella och bananer, detta ska bli gottaans! Ni får ha en trevlig kväll everyone, skriver säkert ett sista inlägg senare !♥

Runealisha

Great work,webmaster,nice design!



2011-03-15, 15:09:32 URL: http://runealisha.blogfuture.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?