Home sweet home♥

2011-02-28, 19:07:57 / Kategori: Allmänt
En helt vanlig skoldag & tråkigt väder...

Jag vet att jag inte har hunnit att uppdatera så mycket men har varit otroligt trött efter skolan så jag sov ett par timmar. Härlig känsla att vakna upp pigg!
Annars idag har det väl inte hänt så mycket föutom skolan, har varit rätt arg eftersom jag bråkade men en killkompis som varit en av mina bästavänner men inte nu längre efter vårt tjaffs igår...det gick över gränsen. Var väldigt ledsen och chockad, han har verkligen förändrats och bettet sig konstigt på sistonde...tror verkligen han behöver hjälp.
Men jaja det är skitsamma nu orkar inte bry mig längre, han lär ångra sig... livet går vidare.
Nu hade jag tänkt att fixa mitt rum lite, städa litegran och göra fint! Efter det ska jag plugga lite matte och senare ikväll ska jag kolla på nån bra film och bara ta det lugnt.:)
Innan jag ska fixa mitt rum ska jag till köket för att hjälpa mami med en jättegod polsk sallad som vi håller på at göra *muums*...Jaja gotta go, skiver senare sötnosar !♥

Hasime

sweet gumman <3



2011-02-28, 20:54:02 URL: http://hasimegashi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?