Oscars Galan !

2011-02-28, 22:16:13 / Kategori: Allmänt
Typiskt att alla favoritprogrammen går samtdigt..

Just nu ligger jag i min härliga säng med laptopen i knät, bloggar & kollar på Oscars galan som går på kanal 5. Gotta love it!
Nu börjar Big Brother med så jag får kolla lite gran på både Oscars galan och Big brother, haha svårt att välja när alla bra programmen går nu!
Det är härligt att jag börjar 10.30 imorgon, då får jag lite sovmorgon i alla fall:D. Dagen har varit ganska bra trotts allt, mamma var & småhandlade lite gran medan jag stannade hemma och tog det lugnt, när hon kom hem överaskatte hon mig med att hon hämtade min älskade klocka som varit inne på lagning yaay så nu kan jag använda den igen!
Nu ska jag i alla fall fortsätta att titta på tv och efter det blir det sovdags för min del men ni får ha en fortsatt bra kväll mina fina läsare!♥

Godnatt & sov så gott sweetheart's !♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?