Nyår 2010♥

2011-01-01, 15:37:03 / Kategori: Allmänt
Hejdå fina 2010 och heej underbara 2011 !

Hann inte uppdatera igår för vi hade mycket att förbereda hemma inför nyår, vi fick gäster. Jag hade planerat utgång efter 00.00 men allt sket sig tyvärr vilket var jättesynd:/, jag var både sur men ändå glad på nyår. Det va också jättesynd att jag inte kunde fira med min bästavän tina men vi ska ta igen det!i♥ Fick en del inbjudningar men det blev inte något av det för det var ganska långt att åka med tanke på trafiken å så men jag firade nyår hemma med familjen och så kom en bra killkompis hem till mig och firade lite med oss. Runt 00.00 slaget var det dags att öppna champagnen och börja fira ordentligt och efter det gick vi ut och smällde. Senare va det bara att gå hem och parteey, kvällen slutade med massa dans och grym musik. Det var mycket skaaak haha !:D
Det blev inte så sent för mig detta året som förra, förra året kom jag hem runt 4 på morgonen men igår la jag mig runt 3 vilket var ganska lagom. Men nästa nyårsafton blir det helt andra planer och då ska det festas till morgonen! När jag vaknade idag kände jag att min förkylning hade förvärrats vilket var rikigt *nooo* haha:( och så hade man ju såklart extrem huvudverk men inte värre än det som tur efter allt party party^^ . Jag är faktiskt ganska nöjd men årets nyårs firande även om allt inte gick som planerat, ser verkligen fram emot det nya fina året!:D
Annars idag händer det väl inte så mycket, ska nog bara vara hemma och vila så att jag kan bli frisk nån gång och min förkylning ska gå bort. Nu ska jag gå till köket och fixa mig nånting att äta men skriver sen igen, ni får ha en fin dag & en bra start på det nya året 2010 babe's !♥

Lista på mitt fina år 2010 !

Det speciella som har hänt !

*BLOGGEN
*Modell kontraktet
*Idol
*Min födelsedag
*Sommaren med bästavän och en massa Parteey !
*Båtresan till Smögen
*Halloween & Jul på Liseberg m.m.


Me smiling


Martini Champagne


00.00


Lite Outfit bilder från nyår !









Hasime

snygga bilder gumman <3 Gott nytt år gumman <3



2011-01-01, 20:15:01 URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Zami

Va fin du är :)



2011-01-04, 22:30:57 URL: http://zandrajonsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?